niedziela, 26 kwietnia 2015

Prolog

Prolog dedykuję Chloe. :)


        Zerwałam się z łóżka, była już dziesiąta, a na dwunastą musiałam wysłać książkę do druku, a jeszcze jej nie skończyłam. Poprosiła bym Ludmiłę, aczkolwiek wygrzewa się właśnie na gorącym piasku w Portugalii. Nie mam innej bliższej osoby, która miała by doświadczenie i chęć do pomocy mi, tej głupiej Violetcie, która wybiła się na sławnych rodzicach - nie, to nie prawda. Rodzice od nigdy mnie nie wspierali, chcieli, abym nie osiadała na laurach, lecz była samodzielna, umiała o siebie zadbać.

        Myśleliście kiedyś, jak to jest, gdy ktoś cię kocha, a ty nie potrafisz tego odwzajemnić przez swoją cechę? Bycie ambitną ma swoje plusy, i minusy. Jednym z plusów jest dążenie do celu, a minusów jest to, iż można przez to stracić bliskie ci osoby, przez swoje chore ambicje. Również tak miałam, ale od początku...

Dzień dobry, kocham was.. Odbija mi #yolo 
Nie rozpisuje sie, bo jutro sprawdzian, trzeba się uczyć. Błędy poprawie jutro!

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że nie wróciłam. Byłam pewna, że skomentowałam!
      Dedyk dla mnie? I jeszcze miejscątko? O jej! Kochana jesteś! ♡
      Mam do Ciebie małą prośbę, czy mogłabyś mi dalej zajmować? Z góry dziękuję!
      A prolog jest fenomenalny! Cudeńko!
      Ludmiła i Portugalia... Ja też tak chce!
      Czekam na następny ;*

      Love, Kicia ♡

      PS. Pod następnym na pewno wrócę!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam kochanaa :*
      Na początek jeszcze nie dziękowałam za to że wpadłaś na mojego bloga i że mam nadzieję skomentujesz
      Thank-you :*
      Dziękuję także za miejscątko
      Znowu się uśmiecham dzięki tobie <3
      I chciałabym prosić o dalsze zajmowanie
      Na pewno wrócę :*

      Prolog cudo :*
      I czekam na następny

      Blanco

      Usuń
  3. Bardzo świetny wstęp <3
    Zaciekawiłaś mnie nim ogromnie ^^
    Czekam na 1 rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww...Prologue widze mamy ♥
    Ciekawy nie powiem ;)
    Żartuje zajebisty jest ^^
    Kocham to kocham to kocham to kocham to ♥♥
    Rozdział 1 za niedługo ma być a teraz czekam...
    Nie no nie doczekam !
    Ma być jak najszybciej zrozumiano?!
    Powodzonka i całuuuski <3
    ~ Gabuuś

    OdpowiedzUsuń